FANDOM

Transparent Winnie the Pooh and Friends

Kubuś i jego przyjaciele

Niektórzy mówią, że Kubuś Puchatek, a właściwie jego bohaterowie symbolizują choroby psychiczne,

Puchatek jest uzależniony od miodu, umiał ryzykować życie dla chociaż jednej, małej łyżeczki miodu, nie ukrywał tego, że dnia nie mógł wytrzymać bez miodu.

Tygrysek symbolizuje nadpobudliwość i ADHD, ciągle fikał, skakał na ogonie i nie mógł usiedzieć na miejscu dłużej niż kilka minut, wyjątkiem był jedynie sen.

Sowa ma dysleksję, była widziana przez przyjaciół jako bardzo inteligentna, ale nie umiała ani pisać, ani czytać, gdyby rzeczywiście była taka inteligentna, to by się nauczyła, czyli coś jej przeszkadzało w tym, a mianowicie choroba...

Mama Kangurka była nadopiekuńcza, nie pozwalała się długo bawić Maleństwu ani odchodzić daleko.

Prosiaczek był fobikiem, ciągle się bał wszystkiego, w jednym odcinku (dosłownie) - swojego cienia, można tłumaczyć, że był drobny, ale zauważmy, że Maleństwo było podobne, a jakoś się aż tak nie bało...

Kłapouchy miał depresje, wiecznie smutny, nie miał domu, nie mógł się wziąć w garść, zamknął się w sobie, zupełnie jak osoby z depresją.

Królik był pracoholikiem, ciągle pracował w ogrodzie, w domu, a jak tylko ktoś chociaż mu zdeptał grządkę, wpadał w szał i od razu naprawiał szkodę.

Jeszcze został Krzyś, przecież to było grzeczne dziecko, nie miało problemów, na co ono mogło być chore? Otóż to na schizofrenię (paranoidalną!), przecież wszyscy bohaterowie to były jego maskotki, a on z nimi gadał, wydawało mu się że żyje w innym świecie, że jego maskotki gadają z nim i przeżywają przygody.