FANDOM

Wilk i Zając (Ну, погоди!) prawdopodobnie najsłynniejsza radziecka, a potem rosyjska bajka na świecie. Co ciekawe, prawidłowe tłumaczenie to nie "Wilk i Zając", a - "Ja ci jeszcze pokażę".

Fabularnie opowieść jest odpowiedzią na kapitalistycznego Toma i Jerry'ego.

Teoria brzmi: "Czy wilk jest nimfomanem?"

WZ2

Kadr z odcinka 7. Spójrzcie na reakcje wilka

Od początku Wilk chciał złapać Zająca, ale dlaczego, kiedy miał go już w garści, nie zabijał go, tylko łapał? Wilk tak naprawdę chciał wykorzystać Zająca jeszcze seksualnie, a Zając który miał mentalność dziecka, nie wiedział pewnie, co wilk chce mu zrobić tak naprawdę. I tu pojawia się pierwsze zboczenie wilka, jest on nekrofilem. Wilka pociąga wizja martwego zająca, to nie jest już normalne.

W odc. 1 było przedstawione, że chce zjeść zająca. Wilk chce zabić zająca, ale zawsze chce go jeszcze przed tym wszystkim wykorzystać. W wielu odcinkach nawet było pokazane jak Wilk darzy zająca nie tylko czystą nienawiścią (odc.14).

WZ3

Podglądacz

Wydawać się może że Wilk "jest dorosły", kiedy Zając jest dzieckiem. To jest drugie zboczenie wilka, jest on pedofilem. W odc. 7 zając ma bilet dziecięcy, poza tym Wilk w tym odcinku też potraktował Zająca jak dziecko. Po za tym w kilku odcinkach wilk porywał Zająca zaprowadzając go w odosobnione miejsce (odc. 2, 10 i 11). 

W serialu wilk też niejednokrotnie był przedstawiony jako podglądacz, np. w odc. 1 i 5. Wilk musi zaspokoić swoje żądze, więc jak przystało, musi wyszukiwać jakichś sposobów. Dodatkowo w swoim otoczeniu często ma jakieś nieprzyzwoite zdjęcia z wilczycami (odc.3 i 20). Wilczyce nigdy w serialu się nie pojawiły. Wilk wykazuje przez to zachowania homoseksualne, jak i heteroseksualne, więc jest bisekualny. A skoro pociągają go osobniki innego gatunku, to jest też zoofilem.

WZ5

Uzależnienie od palenia wynika z uzależnienia od seksu.

WZ6

Wilk był prawdopodobnie sportowcem, jednak uzależnienie przekreśliło jego karierę.

Jak można też zauważyć, wilk obawia się policji, był "skazany za przestępstwa seksualne", a jak wiadomo tacy są pod szczególnym nadzorem (odc.1 i 5). Jak i też potrafił przebrać się za kobietę bez żadnych przeciwwskazań (odc.19).

A po za tym jak wilk się prezentuje: pali, ubiera się byle jak i cały czas tak samo. Jedynie fryzura jest dość ładnie uczesana, ale warto zwrócić uwagę jak wilk wyglądał w założeniach serialu, czyli w odc. 1.Wilk przez swoje uzależnienie się zatracił. W przeszłości był najprawdopodobniej sportowcem, wiele razy przedstawiano go jako kogoś kto jest bardzo silny i szybki (odc.4 i 13). W odc. 20 wilk miał już słabszą kondycję, co sugeruje, że po tych wszystkich latach wilk tylko stracił. Wilk jest wrakiem, jego jedynym celem jest seks, stara się wypełnić pustkę poprzez palenie papierosów. Dodatkowo wilk żyje na skraju ubóstwa, wszystko to przez zmarnowaną karierę, jak i nastawienie się na tylko jedno. Wilk jest inteligentny, ale niestety przez swoje poczucie bez sensu chce zaspokoić tylko jedną żądze, niejednokrotnie Wilk potrafił wykorzystać wszystko wokół, by osiągnąć swój cel.

Playwolf

Jedno ze wspomnianych zdjęć

WZ1

Wilk i Zając, w Rosji poprzez nowe prawo, jest dozwolone od 18 roku życia.

Wilk jest nifomanem, (a w tym dodatkowo nekrofilem, pedofilem, bisekualny, zoofilem, itd.), za największą zdobycz wypatrzył sobie zająca, którego pragnie nieustannie złapać i przelecieć. Boi się glin poprzez swoje dawniejsze wyczyny, niestety dla niego za bardzo ratunku nie ma, bo przez jego ekscesy wszyscy go już skreślili...